Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-09-04, 17:46   #1
 
Kgrhs avatar
 
Reg.datum: maj 2020
Inlägg: 198
Sharp$: 366
Standard

Diskussion om olika spelformer


Snubblade över den här gamla artikeln (https://www.trottosport.se/2016/09/2...msgenomgangen/) och tänker att jämförelse mellan spelformer är ett intressant diskussionsämne. Öppnar därför en tråd för ändamålet. Hur ser folk på ATG:s olika spelformer? Vilka är bra och vilka är dåliga?

Min egen erfarenhet är begränsad, men jag gillar V5. Man vet där att alla rätt ger 65% återbetalning och inga pengar kommer att hamna i nästa veckas jackpot. Fem lopp gör dessutom att spelet är utslagsgivande nog för att vara intressant. Nackdelen med spelformen är ju dock just att det aldrig blir jackpot, vilket i sig gör att det potentiella spelvärdet får svårt att konkurrera med de mest jackpottunga omgångarna på andra spelformer.

Vinnarspel hos Svenska Spel och Betfair är också intressant, med samma spelavdrag som hos ATG men utan hasard i form av snabba oddssvängningar innan spelstopp. Dessutom riskerar man inte bli limiterad som hos andra bookmakers.

Top-7 är i princip ren hasard, med för många av varandra beroende parametrar att ta hänsyn till i en enskild omgång. Dock verkar potterna ibland bli enorma på spelformen, men man behöver nog en mycket stor kassa för att dra nytta av det.

Dagens Dubbel tycker jag verkar vara en intressant spelform då jag tror att många lämnar in ogenomtänkta "torskspel" när det skitit sig på streckspelet. TV-experternas spelval får också stort genomslag och det bör löna sig att gå emot detta.

På samma sätt tror jag att helgernas sena V65 och V3-omgångarna i slutet av dagarna kan vara fördelaktiga för den som sätter sig in i dem. En fördel med V65 är att det krävs mer för jackpot, men det blir också färre omgångar med rejält spelvärde och en förväntad återbetalning över 65 procent. Det luriga med den här typen av "provinstrav" är att det är svårare (eller omöjligt?) att få tag på kuskintervjuer och liknande, vilket gör att en del väldigt initierade spelare har stor fördel gentemot en själv.

Challenge har nyligen höjt återbetalningen till 75 procent och det känns som att spelformen med 1X2 gör att det finns stort spelvärde i många av kombinationerna.

Diskussionen om jackpots och propositionerna inom V86 och även V75 verkar vara i full gång och alla uteblivna utdelningar på senare tid devalverar särskilt den senare spelformen, tycker jag. Däremot gör det ju också det något lättare att välja vilka omgångar man ska välja att spela i.

Senast redigerad av Kgrh den 2020-09-04 klockan 17:47.
Kgrh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-04, 18:32   #2
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 684
Sharp$: 12835
Standard

Jag tror att populariteten på spelformerna styrs mycket av hur media, tipsindustrin och ATG lägger upp spelförslagen och möjligheterna. ATG är ju ute efter att dra in så mycket pengar som möjligt och locka nya investerare och struntar väl mer eller mindre i gamla trogna travintresserade kunder. En stor del av dagens spelare/kunder är ju helt beroende av speltips och förhands förslag.
I min värld är travspelet en kul utmaning där jag själv kan bedöma och utvärdera ekipagens möjligheter till vinst eller placering. Ibland försöker jag undvika alla tipsters och bara gå på egna tankar och möjligen värmningar och kusk/tränar intervjuer. Och ibland lite inside information typ stallinfo. Utfallet blir definitivt inte sämre.

Min personliga spelprofil är följande. Jag är en gammal surgubbe (40 talist) och varit involverad i travsport och spel i 50 år. På den gamla goda tiden var det ju Vinnare, Plats och V5 spel som enda alternativ. Numera har vi nästan drunknat i alla möjliga spelformer.
Men i min värld är det ju streckspelen V5 (trots dålig omsättning) V75, V64 och V86 som lockar mest. Samt lite försiktig V/P spel. Vill dock påstå att DD spelet är trots minskad omsättning det spelet som känns som det bästa sättet att hålla grytan (Spelkassan) kokande med moderata insatser går det att fixa hyfsad utdelning. Det är trots allt ”Bara” två,lopp som skall tippas.

Som sagt spela på DD som ett stödspel och jag tror ni kan få en levande spelkassa år efter år.

Psst Jackpott är en helt sjuk ATG historia som borde förbjudas. Alla pengar som investeras i en spel omgång skall delas ut. Stöld i min värld.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kgrh (+5)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-09-04 klockan 18:51.
Efterhandaren är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-04, 21:25   #3
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3335
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Jag tror att populariteten på spelformerna styrs mycket av hur media, tipsindustrin och ATG lägger upp spelförslagen och möjligheterna. ATG är ju ute efter att dra in så mycket pengar som möjligt och locka nya investerare och struntar väl mer eller mindre i gamla trogna travintresserade kunder. En stor del av dagens spelare/kunder är ju helt beroende av speltips och förhands förslag.
I min värld är travspelet en kul utmaning där jag själv kan bedöma och utvärdera ekipagens möjligheter till vinst eller placering. Ibland försöker jag undvika alla tipsters och bara gå på egna tankar och möjligen värmningar och kusk/tränar intervjuer. Och ibland lite inside information typ stallinfo. Utfallet blir definitivt inte sämre.

Min personliga spelprofil är följande. Jag är en gammal surgubbe (40 talist) och varit involverad i travsport och spel i 50 år. På den gamla goda tiden var det ju Vinnare, Plats och V5 spel som enda alternativ. Numera har vi nästan drunknat i alla möjliga spelformer.
Men i min värld är det ju streckspelen V5 (trots dålig omsättning) V75, V64 och V86 som lockar mest. Samt lite försiktig V/P spel. Vill dock påstå att DD spelet är trots minskad omsättning det spelet som känns som det bästa sättet att hålla grytan (Spelkassan) kokande med moderata insatser går det att fixa hyfsad utdelning. Det är trots allt ”Bara” två,lopp som skall tippas.

Som sagt spela på DD som ett stödspel och jag tror ni kan få en levande spelkassa år efter år.

Psst Jackpott är en helt sjuk ATG historia som borde förbjudas. Alla pengar som investeras i en spel omgång skall delas ut. Stöld i min värld.

Ur en spelares perspektiv kan man inte tycka illa om jackpott, om man bara har disciplin och inväntar jackpott så bör det vara mycket bättre i längden än spela vanliga omgångar utan jackpott. Att spela endast V6 på V64 vid jackpott borde vara ett av dom bästa spelen man kan syssla med när det gäller ATG.
Annars är V86 troligtvis det bästa spelet, 8st avdelningar sållar bort agnarna från vetet mer effektivt än spelformer med färre avdelningar.
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-04, 21:47   #4
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av GGS Visa inlägg
Ur en spelares perspektiv kan man inte tycka illa om jackpott, om man bara har disciplin och inväntar jackpott så bör det vara mycket bättre i längden än spela vanliga omgångar utan jackpott. Att spela endast V6 på V64 vid jackpott borde vara ett av dom bästa spelen man kan syssla med när det gäller ATG.
Annars är V86 troligtvis det bästa spelet, 8st avdelningar sållar bort agnarna från vetet mer effektivt än spelformer med färre avdelningar.
Hur mycket har du vunnit på endast v6?Det bästa spelet är väl då man vinner ..hur ofta sätter du en 8:a?
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-04, 21:53   #5
GGS
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 595
Sharp$: 3335
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Hur mycket har du vunnit på endast v6?Det bästa spelet är väl då man vinner ..hur ofta sätter du en 8:a?
Jag håller med, dom bästa spelen är när man vinner
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-04, 22:19   #6
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Jag vill lyfta fram Platsspelandet i de sammanslagna poolerna där man nu äntligen slipper sia om de andra platserna besätts av betrodda eller skrällar utan man får sitt odds. Förvånansvärt stabila odds på platsspelet, berörs inte alls lika mycket av TV-folkets skrik.

V4 med 25% spelavdrag är också ganska attraktivt.

V6 när det är jackpot, i övrigt är V64 ganska dött spel numera.

Istället för DD spelar jag ibland 2-stegsraketer. 27,75% spelavdrag istället för 25%, men jag får välja loppen själv. 25% spelavdrag på två lopp är rätt mycket annars, jämför med V4 där dubbelloppen i regel ingår och samma spelavdrag.

V5 är roligt om man har koll på hästarna som tävlar. Mycket lite mediabevakning på den spelformen.

Bland det som känns dött finns Topp Sju (hur fan skall man kunna beräkna en hästs chanser att komma femma, sexa eller sjua?), Challenge (för få kombinationer möjliga och för lite som skiljer mellan tecknen), V3 (potten räcker inte till för svårigheten), vinnare (hos bookisarna är spelavdraget för högt, hos ATG dessutom väldigt rörliga odds från impulsiva spelare), V75 & V86 (det blir jackpot för ofta, trepottsspel är rätt trist), GS75 (alldeles för låg kvalitet för att läsa på om sju lopp, och därtill mediafokus) och V65 på lunchen (herregud, de blir ju aldrig färdiga).
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kgrh (+5)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-04, 22:35   #7
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Jag vill lyfta fram Platsspelandet i de sammanslagna poolerna där man nu äntligen slipper sia om de andra platserna besätts av betrodda eller skrällar utan man får sitt odds. Förvånansvärt stabila odds på platsspelet, berörs inte alls lika mycket av TV-folkets skrik.

V4 med 25% spelavdrag är också ganska attraktivt.

V6 när det är jackpot, i övrigt är V64 ganska dött spel numera.

Istället för DD spelar jag ibland 2-stegsraketer. 27,75% spelavdrag istället för 25%, men jag får välja loppen själv. 25% spelavdrag på två lopp är rätt mycket annars, jämför med V4 där dubbelloppen i regel ingår och samma spelavdrag.

V5 är roligt om man har koll på hästarna som tävlar. Mycket lite mediabevakning på den spelformen.

Bland det som känns dött finns Topp Sju (hur fan skall man kunna beräkna en hästs chanser att komma femma, sexa eller sjua?), Challenge (för få kombinationer möjliga och för lite som skiljer mellan tecknen), V3 (potten räcker inte till för svårigheten), vinnare (hos bookisarna är spelavdraget för högt, hos ATG dessutom väldigt rörliga odds från impulsiva spelare), V75 & V86 (det blir jackpot för ofta, trepottsspel är rätt trist), GS75 (alldeles för låg kvalitet för att läsa på om sju lopp, och därtill mediafokus) och V65 på lunchen (herregud, de blir ju aldrig färdiga).
Ok jag vill spela plats spel hittar spelet ett odds 4,20 att spela en tjuga(ungefär vad jag har råd med)känns inte så intressant.Hur mycket dörsja ni in på detta spel 10.000KR? Bara en undran.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-04, 23:01   #8
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 593
Sharp$: 495
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kgrh Visa inlägg
Snubblade över den här gamla artikeln (https://www.trottosport.se/2016/09/2...msgenomgangen/) och tänker att jämförelse mellan spelformer är ett intressant diskussionsämne. Öppnar därför en tråd för ändamålet. Hur ser folk på ATG:s olika spelformer? Vilka är bra och vilka är dåliga?

Min egen erfarenhet är begränsad, men jag gillar V5. Man vet där att alla rätt ger 65% återbetalning och inga pengar kommer att hamna i nästa veckas jackpot. Fem lopp gör dessutom att spelet är utslagsgivande nog för att vara intressant. Nackdelen med spelformen är ju dock just att det aldrig blir jackpot, vilket i sig gör att det potentiella spelvärdet får svårt att konkurrera med de mest jackpottunga omgångarna på andra spelformer.

Vinnarspel hos Svenska Spel och Betfair är också intressant, med samma spelavdrag som hos ATG men utan hasard i form av snabba oddssvängningar innan spelstopp. Dessutom riskerar man inte bli limiterad som hos andra bookmakers.

Top-7 är i princip ren hasard, med för många av varandra beroende parametrar att ta hänsyn till i en enskild omgång. Dock verkar potterna ibland bli enorma på spelformen, men man behöver nog en mycket stor kassa för att dra nytta av det.

Dagens Dubbel tycker jag verkar vara en intressant spelform då jag tror att många lämnar in ogenomtänkta "torskspel" när det skitit sig på streckspelet. TV-experternas spelval får också stort genomslag och det bör löna sig att gå emot detta.

På samma sätt tror jag att helgernas sena V65 och V3-omgångarna i slutet av dagarna kan vara fördelaktiga för den som sätter sig in i dem. En fördel med V65 är att det krävs mer för jackpot, men det blir också färre omgångar med rejält spelvärde och en förväntad återbetalning över 65 procent. Det luriga med den här typen av "provinstrav" är att det är svårare (eller omöjligt?) att få tag på kuskintervjuer och liknande, vilket gör att en del väldigt initierade spelare har stor fördel gentemot en själv.

Challenge har nyligen höjt återbetalningen till 75 procent och det känns som att spelformen med 1X2 gör att det finns stort spelvärde i många av kombinationerna.

Diskussionen om jackpots och propositionerna inom V86 och även V75 verkar vara i full gång och alla uteblivna utdelningar på senare tid devalverar särskilt den senare spelformen, tycker jag. Däremot gör det ju också det något lättare att välja vilka omgångar man ska välja att spela i.

Mina tankar:

Spelformer jag spelar mest är V86 och V75. Lirar dock nästan enbart när det är jackpot samt när jag tycker att omgången ser ganska öppen ut. Detta då jag söker spelvärde. Det viktigaste är egentligen att det blir utdelning på alla nivåer i det spel man spelar. Då når man (vi i massan) i alla fall omkring 90 % återbetalning. Jag försöker spela de omgångar jag på förhand tror kan ha en chans att ge minst 100 000 kr för alla rätt, gärna upp mot miljonerna.

Föredrar V86 före V75. Dels eftersom V86 oftare genererar högre utdelningar vilket är det jag söker och dels eftersom jag ofta tycker V75 blir för "sönderanalyserat". Det finns så enormt mycket information på V75 (tiotal poddar, mängder med olika analyser på olika sidor etc) att även om det kan finnas lite dold skrällpotential så letas nästan allt sånt fram under veckan så den där skrällhästen står inte i 1 % utan minst 5 % när det ska till att börja.

V86 är fokus måndag-onsdag. Kortare tid och inte lika bra täckning som V75. Det innebär att det finns mer dold skrällpotential. Inte heller lika standardiserade lopp som det är på V75, vilket ofta gör det lite svårare. Enligt mitt sätt att se det lagom mycket information att ta in. Om man använder reduceringprogram tror jag även man har mer fördel med det på V86 än på V75, detta då matematiska system på V86 nog för många genererar fler mindre spelvärda favoritrader än motsvarande på V75.

Skillnaden när det gäller jackpot på V75 och V86 är att det på V75 blir jackpot på femmorna. På V86 är det ungefär lika vanligt med jackpot på åttorna som på sexorna (dvs mer uppåtpotential och större möjlighet att bli ensam vinnare eller nära på).

Övriga lopptyper. GS75. Spelar ibland om det saknas andra roliga spelalternativ under veckan. Spelidén bygger ju på att man ska kunna dra in 10 miljoner som ensam vinnare. Tyvärr styr ATG vilka lopptyper som presenteras. Det innebär att de "riggar" loppstrukturen så att det maximalt blir lagom mängd skrällar men "aldrig" för mycket skrällar. Det innebär att det ytterst sällan blir någon ensam vinnare eller radkombinationer som är nära att bli ensam vinnare. Detta eftersom det skulle bli alldeles för dyrt för ATG att betala ut detta annars. Så här spelar man inte enbart mot massan, här "spelar man även mot ATG". Tror nästan det är färre miljonvinster på GS75 än på V75. Dock gör 1 kr radinsatsen att det är svårare att täcka som på V75 och det blir därför mer sällan jackpot på femmorna på GS75 än på V75. Så jag skulle säga att GS75 är för den spelare som vill vinna "lagom mycket". Dock tror spelarna att chansen att bli ensam vinnare är stor och överspelar dessa skrällrader. Det innebär att det kan finnas ett spelvärde att enbart spela topp3-hästar i alla lopp. Tror det var någon som visade att om man enbart i varje spelomgång streckade alla topp3-hästar på GS75 så gick man plus (även om det är marginellt plus). Tycker även det saknas lite information om omgången till detta spel.

V64/V65 tycker jag ofta genererar för lite utdelning på sex rätt för att det ska kännas kul och spännande. Dock kan man överbrygga detta genom att lira V6 som kompenserar. Spelar enbart V64/V65 om det är Superjackpot och omgången ser öppen ut på förhand då det kan finnas bra värde. Saknar även här lite mer information om omgångarna.

För den som enbart söker bra spelvärde rekommenderas V64 Galopp på söndagarna. Till skillnad mot travets V64 genererar dessa galopp V64-omgångar ofta stora utdelningar +100 000kr var och varannan gång. Lite som att "spela lotto" så mycket som det kan skrälla (om man håller sig borta från Jägersro). Dock tycker jag galopp i sig är sådärkul... Föredrar nog mer travet egentligen.

V5 är för små toppvinster för att jag ska tycka att det är kul. Spelar nästan aldrig vinnare eller liknande, men om jag gjorde det skulle jag spela på fasta odds. Tycker idén med ATG:s rörliga vinnarodds är lite bisarr där man inte vet vad man spelar på för förutsättningar.

Kan spela top7 vid enstaka tillfällen. Det ska finnas en miljonpott sedan tidigare och det ska vara maximalt 10 hästar i loppet. Då finns det ett spelvärde. Det finns normalt alltid 12 hästar, men antalet kan minska när det sker strykningar. När det kommer ner till 10 hästar blir antalet spelkombinationer för att få in potten på en rimlig nivå. Med 11 eller 12 hästar är spelet för svårt och sannolikheten att få in potten är för liten för att det ska finnas något värde. Antalet hästar i loppet är en viktigare faktor än pottens storlek. Men det bör självklart finnas någon extra pott för att det ska vara intressant. Ogillar dock att man inte kan reducera system utan måste spela matematiskt.

Generellt kan man säga om poolspelen. För maximering. Spela enbart när det är jackpot, spela enbart om du tror att en del av massans favoriter har en bra potential att falla.

Har insett att den viktigaste faktorn för spelvärde är att en del av favoriterna kommer förlora, den faktorn är viktigare än storleken på jackpotten.

Det såg man ett bra exempel på i onsdags med mycket pengar i potten. Men när alla favoriter som massan spelat på vinner får man dela potten med alla och då blir det nästan inget kvar i alla fall. Därav deltog jag inte alls i det spelet då jag på förhand anade att det skulle bli "smulor" kvar till folket...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kgrh (+5)

Senast redigerad av Tipsb den 2020-09-04 klockan 23:05.
Tipsb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-04, 23:07   #9
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Har hittills inte sett någon som satt en V64 V65 här på sharps med hög utdelning Det bevisar hur svårt det är.V4 +tvilling på kan du hålla dig flytande.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 01:57   #10
 
Viroids avatar
 
Reg.datum: jan 2012
Inlägg: 2 896
Sharp$: 16080
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Ok jag vill spela plats spel hittar spelet ett odds 4,20 att spela en tjuga(ungefär vad jag har råd med)känns inte så intressant.Hur mycket dörsja ni in på detta spel 10.000KR? Bara en undran.
På spel med odds och två decimaler är man väldigt handikappad av att spela mindre än 100kr, då det blir en massa öresavrundning till ATG. Att spela 10kr istället för 100kr ger i snitt 5% högre spelavdrag.

10 lax på plats sänker oddset för mycket, men visst händer det att jag spelar en tusenlapp ibland, men vanligen mindre än så. På 130 platsspel i år har jag en ROI på 126,42% som jag är rätt så nöjd med. Det blir man inte himlastormande rik på, men bankrullen växer i alla fall.

I V75-2 skall jag spela plats på Shapes. Tycker han är lite bortglömd. Tyvärr är det inte sammanslagen pool, men hoppas ändå på ett odds runt 2,20-2,30. Inte spelbar om han hamnar under 1,80. Såg att SvSp hade 2,02 i odds på honom, det är inte särskilt mycket spelvärde i det.
__________________
Alternativet till utveckling är förr eller senare avveckling.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Kgrh (+5)
Viroid är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 07:09   #11
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Hur mycket har du vunnit på endast v6?Det bästa spelet är väl då man vinner ..hur ofta sätter du en 8:a?
Lira V6 då måste man va grymt skicklig travspelare.När Kaj Widell skrällvann så åkte stort sett alla den dagen som lirat V6.Är det ändå inte värt att få tillbaks lite vinstpengar från 5 rätts potten och 4 rätts potten den här dagen då man missa kajan på 6 häst?

Ni som spelade v6 åkte medan jag vann pengar och kan lira mer spel under veckan då jag spelade enkelt lir utan V6
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 07:11   #12
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Hur mycket har du vunnit på endast v6?Det bästa spelet är väl då man vinner ..hur ofta sätter du en 8:a?
Lira V6 då måste man va grymt skicklig travspelare.När Kaj Widell skrällvann så åkte stort sett alla den dagen som lirat V6.Är det ändå inte värt att få tillbaks lite vinstpengar från 5 rätts potten och 4 rätts potten den här dagen då man missa kajan på 6 häst?

Ni som spelade v6 åkte medan jag vann pengar och kan lira mer spel under veckan då jag spelade enkelt lir utan V6


https://www.atg.se/spel/2020-09-03/V64/orebro
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 08:26   #13
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 157
Sharp$: 57030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Lira V6 då måste man va grymt skicklig travspelare.När Kaj Widell skrällvann så åkte stort sett alla den dagen som lirat V6.Är det ändå inte värt att få tillbaks lite vinstpengar från 5 rätts potten och 4 rätts potten den här dagen då man missa kajan på 6 häst?

Ni som spelade v6 åkte medan jag vann pengar och kan lira mer spel under veckan då jag spelade enkelt lir utan V6
Om du har tid så testa att räkna på t ex tre månaders V64or hur mycket som lagts i insatser i fyrarättspoolen resp hur mycket som betalts ut i vinster. Då kanske du tänker om gällande V64 resp V6. Det är ju väldigt ofta 0 procents återbetalning eller 100 procent i spelavdrag. Sen att det är svårt att sätta 6 rätt en annan sak men det är väldigt mycket svårare att sätta 8 rätt på V86.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 10:06   #14
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Har hittills inte sett någon som satt en V64 V65 här på sharps med hög utdelning Det bevisar hur svårt det är.V4 +tvilling på kan du hålla dig flytande.
Det kan finnas anledningar för folk att inte skylta med stora vinster här.
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-09-05, 20:40   #15
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4690
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Det kan finnas anledningar för folk att inte skylta med stora vinster här.
Vilka kan dom vara?
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td